Skincare favorites

Olen niitä ihmisiä jotka haluavat vain palata peiton alle huomatessaan kasvoihin yön aikana nousseen jättiläis finnin tai näppy rivin vuoksi. Ainakin mulle käy niin, että jo se yksi finni voi pilata päivän, koska en vaan voi unohtaa sen olemassa oloa varsinkaan jos se on yhtään kipeä. Finneiltä ja näpyiltä ei koskaan voi kokonaan välttyä, mutta on ne aamut vaan ihania kun iho on kirkas ja raikas! Tässä postauksessa kerron siis tuotteista joita ilman mun iho ei olisi lähellekkään niin hyvässä kunnossa kuin nyt.

1. Skinfood // Premium Tomato Whitening Sleeping Pack- kasvonaamio
Japanissa kun kävin soppailemassa Skinfoodilla, sain kaupanpäälliseksi näytteen kasvonaamiosto jota käytetään nukkuessa. Tietysti olin ihan ihmeissäni sillä en koskaan ennen ollut tälläiseen törmännyt.  Illalla levitin naamion kasvoille ennen nukkumaan menoa, mutta nukkuminen tuntui melkein mahdottomalta ja olin jo aikeissa mennä pesemään naamion pois, koska kasvot tuntuivat läpimäriltä koko ajan. Mutta onneksi annoin sen vaan olla, koska se tunne aamulla kun mun iho oli sileämpi kuin koskaan!
Suomeen palatessa kaipasin tuota tunnetta ja mua rupesi harmittamaan kun en ollut kirjoittanut ylös tuotteen nimeä tai ottanut pakkauksesta kuvaa, koska en vieläkään muista sen nimeä. Onneksi löysin sitten tämän Skinfoodin kasvonaamion/geelin, joka itseasiassa on jopa parempi kuin Japanissa kokeilemani sillä tämä ei jätä kasvoja märän tuntuisiksi. Tuosta valkaisevasta ominaisuudesta en osaa muuta kuin että iho kyllä näyttää väriltään paljon tasaisemmalta.

2. Clinique //  Moisture Surge Extended Thirst Relief
Tämä on se tuote jonka nimeen tulen vannomaan varmasti vielä vuosienkin päästä. Tämänkin löysin saamalla ensin pienen näytteen tätä muistaakseni Kicksissä shoppaillessa. Tässä ihanassa kosteuttavassa tuotteessa on ihana geelimäinen koostumus, joka sopii hyvin meikin alle. Sen lisäksi tykkään laittaa tätä illalla ohuesti jos ei tunnu siltä että jaksaisi ryhtyä kasvonaamioiden kanssa leikkimään, mutta iho kiristää ikävästi. Tästä samasta sarjasta löytyy myös saman tyylinen kasvonaamio kuin tuo Skinfoodin nimellä Moisture Surge Overnight, johon sijoitan varmaan jossain vaiheessa.

3. Etude House // Berry AHA! Bright peel- perfect scrup
Olen niin kauan kuin muistan pyrkinyt kuorimaan ihon kerran viikossa, käyttämäni tuote vain ovat vaihtuneet. Nyt kun mietin; en ole koskaan ostanut kahdesti peräkkäin samaa tuotetta. Tällä hetkellä mulla on käytössä Etude Housen kuorinta aine, joka hoitaa tehtävänsä jättäen ihon ihanan pehmeäksi. Etude Houselta löytyy vaikka mitä ihania ihon hoito tuotteita ja meikkejä joita haluaisin päästä kokeilemaan.

4. Skinfood // Face masks
Mua kaduttaa niin paljon etten keväällä Tokiossa vieraillessa ostanut näitä läjä päin.  Varsinkin kun nämä olivat tarjouksessa. Mutta onneksi ebay on keksitty. Näiden jälkeen on aina niin freshi olo! Skinfoodilta löytyy varmaan miljoona erilaista kasvonaamiota, eli jokaisen iholle varmasti löytyy se täydellinen. Mutta kyllä vaan nuo Green tea ja Lemon on mun ehdottomia lemppareita!

Tälläistä postausta tällä kertaa. Onko teillä kokemusta näistä tuotteista tai merkeistä? Mukavaa viikonloppua!  

2 kommenttia:

  1. Täälläkin yksi ihan pikkiriikkinen finni voi pilata päivän! Todella toimivan kuuloisia tuotteita olet tähän listannut ja kieltämättä tekisi mieli kokeilla näitä kaikkia.:D Oot muuten ihan älyttömän sievä nainen! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! ♥ Nuo kasvonaamiot varisinkin olen todennut toimiviksi! :D

      Poista