First day of summer

Toivottavasti kaikilla on ollut yhtä kiva viikko kuin minulla! Omaan viikkoon on mahtunut niin pelaamista pleikkarilla kuin tulevaan kesätyöhön liittyvä koulutuskin. Koulutuksen jälkeen pyörähdettiin eilen Iidan kanssa New Yorkerin avajaisissa, koska kyseistä myymälää ei Jyväskylästä aiemmin ole löytynyt. Yllättävää kyllä, mutta paikka ei ollut edes kovin ruuhkainen tai täynnä ihmisiä, ainakaan silloin kun itse siellä iltapäivällä kävin. Yleensä jyväskyläläiset juoksee pää kolmantena jalkana uuden Prisman avajaisiin tai jonottaa hodareita Ikean lähipisteen avajaisissa... Tästä syystä olen yleensä kiertänyt avajaiset kaukaa, koska olen niin pirun kärsimätön ihminen ettei inspaa jonottaa puolta tuntia kassalle kun suurin osa on tullut hakemaan vain ne avajais tarjouksessa olleet kahvipaketit. Nyt rohkaistuin hakemaan pari perus t-paitaa ja sukkia kun ovelta kurkatessa ei näkynyt jonoja. Ihan positiivista saada tännekin uusia liikkeitä.
Jakcet: Egoist // Top: Delyle Noir // Jeans; H&M //  Bag: Rady // Shoes: Nike

Tänään suunnitelmissa oli vaan tehdä jotain kivaa koska lämpömittari kiipesi kivoihin lukemiin. Eihän me sitten mitään erityistä keksitty ja itse istun nyt kirjoittamassa tätä ja Iida lähti auttamaan siskoaan puutarha hommissa. Sitä ennen käytiin kaupassa ja napattiin muutamat asukuvat.  Nahkatakin olisin voinut hyvin jättää kotiin, sillä se päällä tuntui kuin saunassa olisi ollut. Tähän asuun kokeilin varmaan kaikkia korkkareita jotka kaapista vain löytyvät, mutta lopulta päädyin näihin Niken lenkkareihin, jotka ovavt oikeasti yksi parhaimmista Japanin reissun ostoksista. Iidaa lainatakseni: "Ne vaan sopii kaikkien kanssa". Olen myös tartuttanut mun Nike hulluuden mun äitiin ja siskoon joilta molemmilta löytyy nyt nämä samat kengät. Hahah!

Mitäs tykkäätte asusta?  Mukavaa viikonloppua kaikille!

1 kommentti:

  1. Ihanan kesäinen asu! *^* Tuollaiset farkut voisin kotiuttaa itsellenikin (vaikkei vaalea väri liiemmin sovi mun pyöreille muodoilleni)!

    VastaaPoista