Outfit x 2

Oon ollut tänään ihan super ahkera! Tai ainakin mun mittapuulla. Heräsin aamulla siihen kun posteljooni/lähetti soitti et alaovella oottaa paketti. Joten kiitos aikaisen herätyksen, ryhdyin pesemään ja värjäämään mun pidennyksiä heti aamuteen jälkeen. Sen jälkeen pidin taukoa, jonka jälkeen värjäsin omat hiukset ja pesin suihkun/vessan. Myöhemmin mun sisko tuli käymään hakee sen Taobao ostoksia ja nyt ajattelin vielä kirjoitella tänne! 

I have been super active today! Or at least on my scale. I woke up really early and after I drank my morning tea, I washed and dyed my hair extensions. After that I kept a little break and then I dyed my own hair and cleaned toilet/bathroom. Later today my sister came to visit me and now I wanted to write something here!
Top: Ravias
Skirt: from Taobao

Tää musta hame on ollut viimeaikoina ihan mun ykkösvaate. Tämän näköisenä olin viimeviikolla 
liikenteessä. Hieman arkisempi ja simppelimpi asu. Aikaisemmin oon aina pitäny tätä paitaa vaan housujen tai shortsien kanssa, mutta nyt kun mulla on vihdoin tällänen perushame joka sopii kaiken kanssa niin voin pitää tätä hameenkin kaa.

This skirt have been my no. 1 clothing lately. And this is my outfit from last week when I went to city with Noora. This is little bit more everyday and simple outfit. Before I have wear this top with jeans or shorts, but now I can wear it with skirt because I have this black skirt that goes with everything.
Top: from Harajuku
Skirt: from Taobao
Belt: Ebay
Shoes: Rezoy

Kuten huomaatte niin mun hiukset on näissä tummemmat kuin noissa viime viikon kuvissa. Tykkään tästä asusta ihan mielettömän paljon vaikka itse sanonkin. Haha! Mut siis tän topin ostin viime kesänä tyylinmuutos hurmioissani ja ostopäivästä seuraavan puoli vuotta se lojui kaapissa käyttämättömänä hintalappuineen. Ja yhdessä vaiheessa olin ihan silleen et vois myydä tän pois, mut onneks en myyny. Musta tuntuu että aiemmin en vain osannut hahmottaa minkä kanssa tää näyttäisi hyvältä.

As you can see my hair is now more darker than last weeks photos. I like this outfit a lot! Haha! Anyway I bought this top already last summer, but next six months from the day I bought it, it laid in my closet unused with tags. And at one point I was thinking selling this top, but now I'm so happy I didn't.

Pari päivää sitten Iida auttoi mua järjestämään mun vaatekaapin! Mulla on kyllä iso kasa vaatteita toisessa kaapissa, koska ei tosiaankaan mahtuis samaan, joten tässä on vaatteita mitä käytän. Ja eikö ookkin söpöjä pinkkejä kenkälaatikoita. Esim Taobaosta tilatessa annan shopping servicen ottaa kengät pois laatikosta shippausta varten ja koska tykkään säilyttää kenkiä niiden laatikossa tilasin Ebaysta vähän lisää. Jee!

Couple days ago Iida helped me to clean my closet! I have so much more clothes that I never use in other closet and here are only the clothes that I'm currently using lot/my favorite clothes. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti